שומרים על שגרה שיווקית

האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי 

נרגשת לפתוח את ההרשמה ליום העיון:

זה לא סוד שחלק מתפקידנו כמטפלים ומטפלות עצמאים.ות זה גם לעסוק בשיווק ובקידום של הקליניקה. יחד עם זאת, יש כל כך הרבה משימות ונושאים שצריך לטפל בהם, וזאת בנוסף לטיפול במטופלים.ות.
עולה השאלה איך ליצור שגרה שיווקית אפקטיבית, שתיקח בחשבון את כל הכובעים והצרכים שלך.

 

בהדרכה נלמד איך בונים שגרה שיווקית אפקטיבית (גם במציאות משתנה):
איך הופכים את השיווק לחלק מהיום – יום בקליניקה?
איך משלבים בין כל המשימות השיווקיות בלי ללכת לאיבוד?
איך מחזקים את המוטיבציה ומייצרים אנרגיה שיווקית?
איך בכלל לתכנן בתנאים של חוסר וודאות?

מרצה: פולינה שטרן שלמה

דילוג לתוכן