Search
Search

נשר - התחנה לטיפול זוגי ומשפחתי

כתובת: דרך הטכניון 6, בר יהודה, נשר (צמוד לביה"ס 'כנפי נשרים', כניסה נפרדת)
טלפון: 04-8201415

אודות התחנה:

התחנה נועדה לתת לתושבי נשר שירותי ייעוץ וטיפול מקצועיים בנושאים הקשורים ביחסי זוגיות, הורות וחיי משפחה ומטפלת במשפחות, זוגות ויחידים. העבודה מתבצעת על בסיס ערכי כבוד האדם וכבוד המשפחה ושואפת לשיפור היחסים בתוך המשפחה במטרה לשיפור רווחת הפרט ורווחת המשפחה כולה.
השירות בתחנה ניתן לכל גווני האוכלוסייה בעיר תוך התאמת מענה טיפולי הולם לפי צרכיה של כל משפחה. התחנה ממוקמת במבנה נעים ומרווח המאפשר אווירה מכבדת ונינוחה תוך שמירה על סודיות ופרטיות הפונים.

התחומים בהם עוסקת התחנה לטיפול משפחתי וזוגי: 

• לקראת נישואין.
• טיפול זוגי: שיפור התקשורת הזוגית, האינטימיות והמיניות, התמודדות עם משברים המאיימים על המשך הזוגיות והמשפחה, כגון בגידה, מחלות ועוד.
• טיפול משפחתי עם קשיים נורמטיביים ביחסי הורים וילדיהם (גבולות, סמכות הורית, קירבה ושיתוף וכד') ויחסי אחאים (קינאה, עזרה, ריבים וכיו"ב).
• הדרכת הורים: סיוע להורים בהתמודדות עם קשיים בחינוך וגידול ילדיהם, השפעות מגפת הקורונה.
• טיפול במשפחות המתמודדות עם מצבי לחץ ומשברי חיים (נכות, אובדן וכדומה)
• סיוע בהתמודדות עם משברים נורמטיביים של מעגל החיים: היפרדות ממשפחת המוצא, הולדת הילד הראשון – מעבר להורות, תכנון המשפחה, גיל ההתבגרות, הקן המתרוקן" וכדומה.
• טיפול, ייעוץ וליווי לזוגות ומשפחות בתהליך גירושין ולאחריו.
• טיפול במשפחות מורכבות החוות נישואין/זוגיות שנייה.
• טיפול באובדן ושכול – טיפול (פרטני) בבני משפחה אשר איבדו את יקיריהם בנסיבות טראגיות [תאונות דרכים, התאבדויות ונפגעי המתה (רצח והריגה)].
• קבוצות וסדנאות למשפחות בתהליך גירושין ולאחריו, קבוצות הדרכה להורות ועוד.
• מרכז למידה והכשרה למתמחים וסטודנטים.

מהי תפיסת העולם שלנו?

תפיסת העולם בבסיס העבודה שלנו רואה את האדם כחלק ממערכת משפחתית אליה הוא שייך. על מערכת זו הוא משפיע וממנה כמובן גם מושפע. בשל כך, כל שינוי אשר יתרחש אצל כל אחד מבני המשפחה ימשיך ויחולל שינוי בתוך המערכת המשפחתית כולה. עבודה משותפת של חברי הזוג/משפחה תביא לשינוי ושיפור מהירים ועמוקים יותר ביחסים.
אנו מאמינים כי המערכת הזוגית ו/או המשפחתית יכולה להוות מקור תמיכה משמעותי בהתמודדותו של האדם עם קשיים שונים המופיעים במהלך חייו. עם זאת, אותה מערכת יכולה להוות מקור לכאב וקושי. האמונה שלנו היא כי בעזרת העלאת מודעות, הדרכה והכוונה בני אדם יכולים ליצור שינוי משמעותי בחייהם. התחנה לטיפול משפחתי וזוגי שמה לה למטרה להוות כתובת למשפחות בנשר הזקוקות לליווי ותמיכה בדרך משמעותית זו.
לשמחתנו, ככל שחולפות השנים גדלה ההבנה כי טיפול שיחתי-נפשי הוא מענה בריאותי, נורמטיבי והכרחי, לשמירת בריאות הגוף והנפש. הרשו לעצמכן/ם להיעזר (כמו שהייתם עושים בכל תחום אחר!) ותנו לעצמכן/ם הזדמנות לגדול מתוך המשברים ולהכניס אור דרך הסדקים!

צוות התחנה:

התחנה מנוהלת על ידי מויה לוי, עובדת סוציאלית, מטפלת ומדריכה משפחתית וזוגית מוסמכת ובוגרת בית הספר לפסיכותרפיה פסיכואנליטית בחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה.
כל חברי צוות התחנה הנם אנשי מקצוע טיפולי בעלי תואר שני העוסקים בתחום הטיפול המשפחתי והזוגי.

 

תשלום:

עבור תושבי נשר הטיפול ניתן במחיר מסובסד, 150 ₪ לפגישה. תושבי חוץ שאינם מתגוררים בנשר יכולים להתקבל לטיפול בתעריף מלא.

שעות הפעילות: 

התחנה פועלת בתיאום מראש, חמישה ימים בשבוע (ימים א' – ה') משעות הבוקר ועד שעות הערב (8:00-21:00)

פניות לתחנה:

פניות אפשריות דרך הטלפון או המייל.
פנייה טלפונית ישירה לתחנה בטלפון: 04-8201415 (ניתן להשאיר הודעה במענה הקולי הפועל 24 שעות ביממה ואנו ניצור קשר בהקדם).
פנייה במייל לכתובת: moya.l@nesher.muni.il

דילוג לתוכן