האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי THE ISRAEL ASSOCIATION FOR COUPLE AND FAMILY THERAPY

ראשי רשימת מטפלים גילת ד"ר ענת

גילת ד"ר ענת

ד"ר גילת ענת


תחום התמחות: עבודה סוציאלית-טיפול משפחתי,
חינוך מחיוחד
כתובת: חדרה (גישה נוחה מכביש החוף)
טלפון:
נייד: 052-2809626
דואר אלקטרוני: כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת
אתר אינטרנט:

 

 

 

 

 

 

 

 

השכלה פורמלית:
 תואר שלישי (Ph.D)) תהליך ההעצמה האישית אצל נשים
 תואר שני ( (M.S.W עבודה סוציאלית- טיפול משפחתי
 תואר ראשון (B.S.W) עבודה סוציאלית -ילדים ונער
 תואר ראשון (B.A) אומנות התאטרון – תאטרון חברתי
 תעודת הוראה, חינוך מיוחד

התמחויות מקצועיות מרכזיות:
מדריכה ומטפלת מוסמכת בטיפול משפחתי וזוגי
טיפול בהורות
טיפול אישי, זוגי ומשפחתי בגישה הנרטיבית (מייקל וויט ודיויד אפסטון)
טיפול אישי, זוגי ומשפחתי בגישה מערכתית (מודל סאטיר (STST- Satir Transformational Systemic Therapy)
חינוך מיוחד – לקויי למידה, הפרעת ריכוז וקשב

עבודה:
ניסיון רב בעבודה במערכות ציבוריות בתחומים: בריאות הנפש, אלימות במשפחה, ילדים בסיכון, הורות ומשפחה. ניסיון והרבה סבלנות בעבודה עם ילדים, עם הוריהם ועם משפחותיהם (אחים, סבים וסבתות). כיום מרצה, מנחה וחוקרת בגורדון, המכללה האקדמית לחינוך בלימודי מוסמך (M.Ed.) במסלול חינוך משלב. תחומי המחקר: הנרטיב של ההורות; סיפורים אישיים של ילדים עם צרכים מיוחדים ופיתוח תכניות התערבות לשילובם במערכת החינוך. חקר תהליכים של העצמה אישית (איך ילדים ומבוגרים מעצימים את עצמם).

פרסומים:
גילת, ע' ואהרני, ע' (נשלח). "מלחמה עם עצמי ושלום עם עצמי": אמהות-נשות חינוך, ותובנותיהן על שילוב ילדן ותלמידיהן עם הצרכים המיוחדים בכתה או בגן במהלך לימודיהן לתואר שני בחינוך משלב. גוונים בחינוך, גורדון המכללה האקדמית לחינוך, חיפה.

גילת, ע. ובורנשטיין, ג. (בדפוס). שנינו אחד – שנינו הם אחד ועוד אחד: אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים מתגייסות לשילובם בכיתה הרגילה. סחי"ש: סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב. הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה.

גילת, ע' והרץ-לזרוביץ, ר' (2010). שיטה לראיון וניתוח סיפורי חיים המבוססת על הגישה הנרטיבית-טיפולית. בתוך ל' קסן ומ' קרומר-נבו (עורכות). ניתוח נתונים במחקר איכותני (151-126) . באר-שבע: אוניברסיטת בן-גוריון.

גילת, ע' והרץ-לזרוביץ, ר' (2009א). נשים מוסלמיות מסורתיות ודתיות, מעצימות את עצמן באמצעות לימודים באוניברסיטה – העצמה בפעולה במרחב הפרטי (זוגיות/הורות/משפחה) (עמ' 211-236). בתוך פ' עזאיזה, ח' אבו בקר , ר' הרץ-לזרוביץ, וא' ג'אנם, (עורכים). נשים ערביות בישראל תמונת מצב ומבט לעתיד. תל אביב: הוצאת רמות, אוניברסיטת תל אביב).

גילת, ע' והרץ-לזרוביץ, ר' (2009ב). הבדלים בין סטודנטיות יהודיות וערביות, דתיות ולא דתיות (146-131). בתוך ר' והרץ-לזרוביץ ר' וי' אופלטקה (עורכים). אנתולוגיה: מגדר ואתניות בהשכלה הגבוהה בישראל. חיפה: הוצאת פרדס.

גילת, ע' והרץ-לזרוביץ, ר' (2004). לימודי נשים באוניברסיטה כדרך להעצמה אישית. גדיש- שנתון לחינוך מבוגרים, ט, 138-154. משרד החינוך, מינהל כוח אדם בהוראה, תיאום ובקרה, האגף לחינוך מבוגרים.

גילת, ע' (2000). "פסק זמן"- תוכנית לחינוך חברתי בבית ספר. בתוך: ש' צידקיהו ומ' פלד. (עורכים). חינוך באלף השלישי- יוזמות בחינוך, בהוראה ובמנהל (עמ', 67-75). בית-ברל: המדרשה לחינוך ערכי למורים ע"ש יגאל אלון בסיוע קרן ברל כצנלסון.

Gilat, A. (submitted). The wisdom of the human story in social work – narrative therapy in qualitative-narrative research. Qualitative Social Work. QSW-15-0128. Regard's the Invitation to submit a paper to Qualitative Social Work for a special issue on the following topic: "Narrative Approaches to the Study and Practice of Social Work."

Gilat, A. (2015). "The Courage to Express Myself": Muslim Women's Narrative of Self-Empowerment and Personal Development through University Studies. International Journal of Educational Development. Ms. Ref. No.: EDEV-D-13-00354R2.

Gilat, A., & Hertz-Lazarowitz, R. (2008). Jewish and Muslim Religious and Non-Religious Women's Experience of Empowerment: The Model of Acquired Empowerment through Higher Education. Paper presentet at the AERA Annual meeting. New York, NY, March 24–28.
Lavi, Y., & Gilat, A. (2000). Distance regulation in couples under daily Stresses and Strains. Paper presented at The National Council on Family Relations. 62nd NCFR Annual Conference Minneapolis: Minnesota. November 8-13, 2000.

 

האגודה אינה אחראית לתוכן המתפרסם בדף זה

 

מה באגודה?

  • מה חדש